پنج کنترلر برتر ماشین آلات سی ان سی

پنج کنترلر قدرتمند جهان

پنج کنترلر برتر ماشین آلات سی ان سی

پنج کنترلر قدرتمند جهان

کنترل فانوک (Fanuc)

کنترل فانوک (Fanuc)

این کنترلر در گروه کنترلرهای Alone Stane قرار می گیرد.

  Stand Alone : این دسته از کنترلر ها که جزء قدرتمندترین کنترلر ها محسوب می شوند دارای پردازشگر داخلی هستند و با کامپیوتر ارتباط مستقیم ندارند. اکثر توابع در این کنترلرها به صورت سخت افزاری ایجاد شده اند لذا دارای سرعت بسیار بالایی می باشند . ساختار داخلی این کنترلرها PLC می باشد

کنترلر های فانوک به سه دسته کلی تقسیم می شوند.

1. Series 30i / 31i / 32i CNC

2. Series 35i CNC

3.  Series 0i CNC


برای دانلود کاتالوگ کنترلرهای فانوک به ادامه مطلب مراجعه کنید.

ا

ادامه مطلب .....  

      1.1. Series 30i / 31i / 32i CNC

سری ,30i 31i سری و سری 32i برای پیچیده ترین، ماشین آلات CNC با کارایی بالا و با کنترل تعداد زیادی از محورها، مسیرهای متعدد قسمت برنامه، سرعت بالا در عملکردهای دستگاه کمکی. عملکرد، دقت، کیفیت سطح و قابل اعتماد با کارایی بالا سخت افزار و نرم افزار و بهینه سازی نوآورانه.

1.2. Series 35i CNC

سری 35i در درجه اول برای کارایی بالا روند اختصاصی با عملکردهای با سرعت بالا دستگاه های کمکی طراحی شده است، سیستم قادر تر و قوی تر از یک سیستم مبتنی بر PLC حرکت ارائه شده است. عملکرد، دقت، کیفیت سطح و قابلیت اطمینان با کارایی بالا سخت افزار و نرم افزار نوآورانه بهینه شده است.

1.3. Series 0i CNC

با بیش از 700،000 سیستم نصب شده است، سری 0i محبوب ترین مدل CNC در جهان است. جدیدترین و قدرتمند ترین سری 0i برای ماشین آلات کالا که خواهان نهایی در قابلیت اطمینان، عملکرد، اتصال و ایمنی طراحی شده است. سری 0i را فراهم می کند بیش از 200 ویژگی های با ارزش بالا در پیکربندی استاندارد انجام شده است.


دانلود : کاتالوگ کنترلرهای فانوک 

2.

کن

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.