گروه صنعتی سی ان سی کاران

 

گروه صنعتی سی ان سی کاران

CNCkaran

بزرگترين پشتيبان صنعت كنترلر در ايران

در رابطه با کنترلرها هر گونه سوالی داشتید می توانید با شماره های 021-33924361 و021-33923967 تماس بگیرید. گروه صنعتی سی ان سی کاران همواره با سعه صدر پاسخگوي سوالات شماست. ایمیل : Vesta670@gmail.com    وب سایت : www.CNCKaran.com  

شروع مجدد

بعد از چند سال باز برآن شدیم تا کنترلر مچ تری را در سطح بسیار حرفه ای گسترشش دهیم.

اطلاعات و مطالب به روز در این وبلاگ ارایه خواهد شد

نرم افزار Mach3

نرم افزار Mach3

نرم افزار Mach3 به صورت رایگان برای دانلود در بر روی وبلاگ موجود می باشد و همچنین پلاگین مورد نیاز برای smoothstepper

دانلود : نرم افزار mach3

دانلود : پلاگین Smoothstepper

فروش کنترلر مچ تری (mach 3)

فروش کنترلر مچ تری با کمترین قیمت و  گارانتی مادام العمر توسط شرکت وستا (CNC Karan)

دیتا شیت مربوط کنترلر مچ تری در ادامه مطلب موجود می باشد....

تلفن : 33924361 - 021 و 33929367 - 021

فکس : 33945890 - 021

ادامه مطلب ....

ادامه نوشته

درباره مچ تری (mach 3)

شاید به جرات بتوان گفت نرم افزار mach 3 یکی بهترین نرم افزار ها بین نرم افزار های کنترل فرز هایcnc است

mach3 دارای قابلیت کنترل تا 6 محور را دارا می باشد

از این نرم افزار می توان به 2 صورت خروجی گرفت :

1:روی درگاه 25 ‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍بین یا همان در گاه چابگر

2:روی درگاه USB

که برای خروجی گرفتن روی درگاه USb نیاز به مدارات بیچیده ای می باشد.

این نرم افزار قبلیت راه اندازی انواع سرو و  و استب موتور را دارد.شما با متصل نمودن 2 قسمت بالس و دایرکشن به خروجی نرم افزار می توانید استب موتور یا سرو

موتور خود را با دقت بسیار بالا کنترل و هدایت نمایید.

همچنین دارای option وضیعت اظطراری است.به طوری که شما می توانید با قرار دادن چند سویچ در انتهای مسیر حرکت دستگاه فرز خود در صورتی که دستگاه به آخر مسیر رفت و در وضعیت اظطراری قرار گرفت نرم افزار به طور خودکار حرکت را متوقف کند که این انعطاف بذیزی این نرم افزار را نشان می دهد.


ادامه نوشته

کنترلر چیست؟

کنترلر چیست ؟

کنترلر می توان مرکز فرمان دستگاه یا مغز دستگاه تعریف کرد. در حال حاضر در سیستم های CNC به طور گسترده ای ریز پردازنده استفاده می شود، که بسیاری از توابع را می توان از نرم افزار به دست آورد. سیستم های CNC انواع سری و عملکرد های متفاوتی دارد. سیستم های CNC به طور معمول شامل توابع اولیه و توابع انتخابی می باشند. .تابع اولیه یک تابع اساسی از سیستم های کنترل CNC است. توابع انتخابی یک تابع برای کاربران با توجه به ویژگیها و استفاده از دستگاه است. سیستم های CNC به طور عمده منعکس کننده در دستورهای G می باشند. با توجه به نوع ابزار و ماشین آلات CNC، استفاده، درجه های مختلف، عملکرد سیستم CNC بسیار متفاوت هستند.

توابع کنترل : سیستم CNC می تواند تعدادی از محورها را کنترل و می تواند تعدادی از محورهایی که عملکرد های اصلی را دارند کنترل کند. کنترل حرکت محور و محور دوار، محور اساسی و اضافی نیز وجود دارد

کنترلر ها به سه دسته تقسیم می شوند 

ادامه نوشته

نصب اتصالات

اگر شما دستگاهي خريده ايد كه داراي كنترلر ماخ تري مي باشد و آماده بكار است نيازي به مطالعه اين بخش نيست. البته براي اطلاعات عمومي مي توانيد مطالعه نماييد ولي در صورت بروز مشكل تامين كننده دستگاه پاسخگو خواهد بود.

در اين بخش اطلاعات اتصالات استاندارد نظير درايو موتورهاي حركتي مثل استپ موتورها و ميكروسوئيچ ها آمده است اگر اطلاعاتي در اين خصوص نداريد ابتدا در خصوص آنها اطلاعات كسب نماييد.

ادامه مطلب ...

ادامه نوشته

کنترلر Mach3

 ماخ تری یک کنترلر قدرتمند آزمایشگاهی بود که در کانادا کلید خورد و استقبال بسیار زیاد دوستان اهل فن زمینه رو به رشد این کنترلر را فراهم کرد. در ایران نیز تعداد زیادی از سی ان سی سازن از این کنترلر بهره برده اند و در دستگاههای زیادی در حال استفاده می باشد .

عدم وجود یک منبع قوی در خصوص این کنترلر باعث شده تمامی دوستان به روش سعی و خطا تلاش نمایند تا زیر و بم این کنترلر را در بیاورند و استفاده نمایند . بعنوان مثال نحوه استفاده از سیستم ابزار عوض کن در دستگاه سی ان سی یکی از قابلیت های این نرم افزار می باشد اما خیلی از دوستان نمی دانند برای استفاده از این سیستم باید چه بکنند .

ادامه مطلب ...



ادامه نوشته