loading...
كنترلرها و CAD/CAM
گروه صنعتی وستا بازدید : 90 سه شنبه 09 مهر 1392 نظرات (0)

گروه صنعتی وستا

بزرگترين پشتيبان صنعت كنترلر در ايران

در رابطه با کنترلرها هر گونه سوالی داشتید می توانید با شماره های 021-33924361 و021-33923967 تماس بگیرید. و یا مطالب خود را به صورت فاکس به شماره 33945890 ارسال فرمایید. گروه صنعتی وِستا همواره با سعه صدر پاسخگوي سوالات شماست. ایمیل : Vesta670@gmail.com    وب سایت : www.CNCKaran.com  

گروه صنعتی وستا بازدید : 76 سه شنبه 07 آبان 1392 نظرات (0)

در طراحی های دو بعدی و سه بعدی و علوم مهندسی مرتبط با نقشه کشی، بی شک نام نرم افزار بسیار قدرتمند و حرفه ای AutoCad کمپانی بزرگ Autodesk همواره به عنوان مطرح ترین نرم افزار این فن بر روی زبان ها بوده است. در کشور ما نیز تقریباً تمامی دانشجویان رشته های فنی و مهندسی علوم سازه ای می بایستی کار با نسخه های مختلف این نرم افزار مطرح را به خوبی فرا بگیرند تا با بهره گیری از علم روز در طراحی های ساختمانی داخلی، خارجی، فضاهای سازه ای داخلی و خارجی و بسیاری از دیگر از انواع طراحی های تجاری و مسکونی کارا تر عمل کنند. این نرم افزار فوق پیشرفته در تمامی دنیا در طول سالیان گذشته برای تمامی رشته های مهندسی و طراحی پروژه های مختلف اعم از طراحی های صنایع خودرو، هواپیمایی، کشتی و ناو های مسافربری و جنگی، صنایع نظامی و بناهای عظیم مهماری و ساختمانی به کار می رود. کمپانی Autodesk تجربه ای افزون بر 27 سال از تولید این نرم افزار خود داراست که این امر خود گواهی کیفیت و توانایی های بالای این محصول است.
AutoCad از دسامبر سال 1982 با عرضه نخستین نسخه از خود پای به دنیای نرم افزارهای الکترونیک گذارد و از آن پس همه ساله نسخه جدید و کامل تری از خود را برای علاقمندان و نیازمندان این ابزار مفید عرضه می کرد.

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.....

گروه صنعتی وستا بازدید : 425 شنبه 04 آبان 1392 نظرات (0)

نرم افزار قدرتمند آرت کم یک نرم افزار ایده آل برای طراحی محصولاتی می باشد که توسط دستگاه سی ان سی زده می شود. این نرم افزار الاوه بر امکان ایجاد طرح سه بعدی خروجی G code نیز می دهد که یک نرم افزار ایده آل برای کاربر می باشد.

لینک دانلود ای نرم افزار در ادامه مطلب موجود می باشد....

گروه صنعتی وستا بازدید : 106 یکشنبه 28 مهر 1392 نظرات (0)

نرم افزار قدرتمند پاورمیل یک نرم افزار ایده آل برای طراحی محصولاتی می باشد که توسط دستگاه سی ان سی زده می شود. این نرم افزار الاوه بر امکان ایجاد طرح سه بعدی خروجی G code نیز می دهد که یک نرم افزار ایده آل برای کاربر می باشد.

لینک دانلود ای نرم افزار در ادامه مطلب موجود می باشد....

آموزش این نرم افزار در پست قبلی نیز موجود است....

 

گروه صنعتی وستا بازدید : 107 شنبه 27 مهر 1392 نظرات (0)

پاور میل یکی دیگر از برنامه های قدرتمند در CAD/CAM می باشد. این نرم افزار علاوه بر امکان طراحی سه بعدی خروجی حی کد (G-code) نیز می دهد

در این پست آمورش نرم افزار پاورمیل (PowerMill) را به صورت فایل DPF قرار داده ام 

لینک دانلود در ادامه مطلب .....

گروه صنعتی وستا بازدید : 114 پنجشنبه 25 مهر 1392 نظرات (0)

امروز نرم افزار قدرتمند سالیدورک solidworks 2014 و solidworks 2013 را برای دانلود در اختیارتان می گذارم.

البته این فایل تورنت می باشد. برای آن دسته از دوستانی که در مورد تورنت اطلاعاتی ندارند بگویم که شما ابتدا به سایت bittorrent  مراجعه کرده و برنامه تورنت را دانلود می کنید سپس فایلی رو که بنده در اختیارتان قرار داده ام را دانلود می کنید و آن را اجرا می کنید سپس اتوماتیک شروع به دانلود می کند

فایل دانلود در ادامه مطلب ...


گروه صنعتی وستا بازدید : 191 یکشنبه 07 مهر 1392 نظرات (0)

مختصري در خصوص CAD/CAM

 

http://www.worldcontroller.rozblog.com/

 

در اين وبلاگ سعي خواهد شد اطلاعات مفيدي در خصوص نرم افزارهاي CAD بعنوان نرم افزارهاي طراحي و CAM  بعنوان برنامه نويسي ماشين ابزار در اختيار شما علاقمندان قرار بگيرد. اين شاخه يكي از شاخه هاي بسيار مهم در سي ان سي مي باشد.

همانگونه كه در شكل مقابل ديده مي شود CAD/CAM پايه و اساس كار بوده و ساختار حركت و G-code بر پايه اين دو گروه نرم افزاري شكل مي گيرد. در زير ليست تعدادي نرم افزارهاي تخصصي در اين حوزه خدمتتان معرفي شده است.

 

cad/cam

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 9
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 27
  • بازدید ماه : 24
  • بازدید سال : 239
  • بازدید کلی : 5,146